Ne-am făcut de rușine! Turiști din Cipru amendați de RATB pentru că nu au știut cum să valideze cardul corect: „Ne pare rău că am venit într-o țară unde suntem furați la 10 minute de la aterizare”

Totul s-a petrecut in autobuzul 783 ce leaga Aeroportul Internațional Henri Coandă de București. Cei doi turisti si-au cumparat cardul cu calatoriile aferente imediat ce au aterizat pe Henri Coanda, insa nimeni nu le-a explicat concret cum trebuie validat cardul de calatorii, sistemul de validare fiind unul deloc intuitiv! Cei doi au validat o singura calatorie, nestiind ca trebuie sa apese tasta doi  si sa mai valideze inca o data cardul!

Au fost prinsi de cotrolori si amendati pe loc cu “50 de euro”, in loc de 50 de lei cum era normal, fara sa li se explice ce au gresit si cum ar trebui validat corect acel card! Desi ceilalti calatori au intervenit si au incercat sa le explice controlorilor situatia, acestia nu au vrut sa auda! Ulterior, controlorii s-au corectat si le-au spus ca amenda este de 50 lei, adica aproape de 5 ori mai putin!

Turistii au spus ca le pare rau ca au ajuns intr-o astfel de tara:

le pare rău că au venit într-o astfel de țară, unde sunt furați în 10 minute de la aterizare și că este o rușine ceea ce se întâmplă

Toata intamplarea a fost postata pe retelele sociale de catre o martora:

Loading...

Draga #RATB, inca o data ma dezamagesti. Dar ce e mai grav este ca angajatii tai ne-au facut de ras in fata unor turisti straini, care de abia ajunsesera in Romania de 10 minute.

Ca sa detaliez: abia ajunsi pe aeroportul din Otopeni, o pereche din Cipru isi CUMPARA o cartela cu 2 calatorii, valabile pe linia 783. O VALIDEAZA, iar dupa ajuta si un cetatean de origine rusa sa-si valideze calatorie. Porneste masina si in 10 metri urca si angajatii vostri (adica acestia au urcat cand masina era inca in aeroport; deci nu trecuse nici macar o statie ).

Surpriza: cand acestia verifica validarea cardului , descopera ca acesta nu fusese corect validat. De ce credeti ca s-a intamplat asta ??? Pt ca aparatele voastre nu functioneaza prea bine. Stiti, in instructiuni spuneti ca trebuie sa se auda un zgomot .

Zgomotul s-a auzit , dar se pare ca era zgomotul incorect. De unde ar putea sti o persoana care calatoreste prima data cu RATB si care nu stie limba romana care este zgomotul corect?

Culmea este ca atunci cand angajatii vostri incearca sa le explice in limba romana (ca normal , noi nu putem avea nici macar in aeroport un vorbitor de engleza) cum se foloseste cardul , aparatul NU FUNCTIONEAZA. NICI LA PRIMA INCERCARE, NICI LA A 2 A .

A 3 A E CU “noroc”. Insa , amenda deja era scrisa . Si ce e si mai grav : DIN GRABA, ASA, SE MENTIONEAZA CA SUPRATAXA E 50 … EURO. Dupa foarte , foarte multe insistente din partea noastra , in care le explicam ca nu este normal ce fac , ca oamenii aceia nu calatoreau fraudulos , .ca in tara lor si in TOATE TARILE CIVILIZATE exista un angajat in aeroport care AJUTA si VALIDEAZA cartela (sau chiar soferul este cel care da aceste explicatii) , isi aduc aminte sa specifice ca suprataxa e 50 lei nu euro si ” ce atata le iau apararea , .ca pe noi nu ne-ar ajuta nimeni la ei in tara” .

Stiti, exact contrariul: intotdeauna e cineva care sa te ajute la “ei” in tara . Am uitat sa mentionez ca m am.simtit datoare sa incerc sa i ajut cand i-am auzit ca “le pare rau .ca au venit intr-o astfel de tara, unde sunt furati in 10 min de la aterizare si .ca este o rusine pentru Romania ceea ce li se intampla” … Din pacate , aveau dreptate

Loading...
DISTRIBUIȚI