Mănâncă pe săturate fără să te îngrași! – 12 alimente pe care poți să le mănânci oricând fără să iei în greutate

Chiar dacă ții foarte mult la silueta ta, există alimente pe care le poți consuma fără să-ți impui limite.

Sunt bogate în fibre și au puține calorii, așa că te vei sătura fără să te îngrași. Iată o listă cu 12 alimente pe care le poți consuma oricând, chiar și atunci când ești la dietă:

1. Popcorn

Dacă prăjești popcornul fără unt sau zahăr și adaugi, eventual, doar un pic de sare, poți să-l mănânci fără probleme. În consecință, o porție are doar 31 de calorii.

 

2. Țelină

Tulpina de țelină conține 95% apă. Te ajută să scapi de kilogramele în plus și au un efect diuretic care contribuie la detoxifierea corpului tău.

 

3. Vânătă

O porție de vinete la grătar sau coapte fără ulei conține 24 de calorii, așa că poți oricând să consumi vinete aromate pe săturate fără să-ți faci griji că vei lua în greutate.

 

4. Portocale, grepfrut și mandarine

Nu se recomandă să consumi o cantitate mare de fructe dacă vrei să slăbești, dar citricele sunt excepția de la regulă.

Sunt bogate în substanțe precum fibre, flavonoide și vitamina C. Îți dau senzația de sațietate, te ajută cu digestia, ficatul și pielea și contribuie la menținerea sănătății tale generale.

 

5. Pepenele galben și roșu

O felie conține 60 sau 70 de calorii, așa că poți consuma pepene după pofta inimii. Aceste fructe ajută corpul să elimine lichidele în exces și îți dau o senzație puternică de sațietate.

 

6. Alge

Algele precum laminaria sunt o sursă bogată de iod. Acestea contribuie la funcționarea normală a tiroidei, mențin hormonii la niveluri normale și te ajută să nu te îngrași.

 

7. Dovlecei zucchini

O porție de zucchini conține aproximativ 42 de calorii. Echilibrează raportul dintre sare și apă din organism,

îmbunătățește funcția intestinală și pot scădea cu succes nivelul de energie care se găsește în felurile principale.

 

8. Castravete

Cei care își doresc să slăbească trebuie să consume neapărat castravete. Combate acumularea grăsimii și te menține slabă fără să-ți dăuneze.

 

9. Sfeclă

Sfeclele conțin o cantitate mare de nutrienți, cum ar fi manganul. Contribuie la arderea grăsimilor, mențin fermitatea mușchilor

și echilibrează cantitatea de zahăr din sânge. O porție normală conține în jur de 40 de calorii.

 

10. Ouă

Poți să consumi ouă la orice oră din zi, chiar și noaptea, fără să stai cu frica că te îngrași. Se recomandă ouăle fierte, și nu cele prăjite.

 

11. Ananas

Acest fruct extrem de delicious este amicul tuturor persoanelor care își doresc să slăbească. Ananasul conține bromelaină ajută la eliminarea activă a grăsimilor și contribuie la metabolizarea proteinelor.

 

12. Mere și prune

Un măr conține doar 50 de calorii. Îți dă senzația de sațietate și echilibrează digestia. Prunele sunt bogate în vitamina C și potasiu, care mențin sănătoase inima și vasele de sânge.

8 trucuri inteligente prin care să slăbești fără să mori de foame

Dacă îți dorești să slăbești, trebuie să îți schimbi complet stilul de viață și să începi o dietă sănătoasă din toate punctele.

În loc să te simți bine, ești frustrată, ți-e foame mereu și obosești pentru că nu poți să mănânci ce-ți dorești.

Cel mai dificil într-o dietă este sentimentul de înfometare. Iată 8 trucuri pe care poți să le aplici ca să slăbești fără să mori de foame:

 

1. Nu te înfometa

Dacă ai impresia că înfometarea e soluția dacă vrei să pierzi kilogramele în plus, atunci te înșeli. Chiar dacă e șocant, trebuie să faci opusul.

Dacă vrei să slăbești, asigură-te că mănânci de cel puțin 5-6 ori pe zi și că mesteci foarte bine mâncarea înainte de a o înghiți, astfel încât corpul să aibă mai repede senzația de sațietate.

 

2. Adoptă o dietă echilibrată

Ca să nu mori de foame, adoptă o dietă echilibrată, care cuprinde toate mâncărurile esențiale. Iată ce trebuie să consumi într-o zi obișnuită: 50% carbohidrați, 30% proteine și 20% grăsimi.

 

3. Fă exerciții fizice

Dacă vrei să slăbești cu adevărat, nu schimba doar modul în care mănânci și bei. Mare parte din reușită se datorează și mișcării pe care o faci. Trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi.

 

4. Dormi suficient

Poți să pierzi kilogramele în plus cu ușurință dacă dormi suficient de multe ore noaptea. Chiar dacă te surprinde, dacă dormi 7-8 ore pe noapte, corpul tău își revine.

Cu atât dormi mai mult, cu atât îți vei dori mai puțin pe timpul nopții să mănânci gustările de care ți-e poftă.

 

5. Nu exagera cu mișcarea

Mulți oameni au impresia că trebuie să facă mișcare 7 zile pe săptămână ca să slăbească. Vei fi extenuată și îți vei dori mai multă mâncare.

E suficient să faci mișcare doar 3 sau 4 zile pe săptămână și să mărești intensitatea gradual, pentru a-ți întări mușchii.

 

6. Nu renunța la mâncărurile preferate

Mulți oameni cred că trebuie să renunțe la gustările favorite pentru a slăbi. E bine ca măcar o dată pe săptămână să

mâncați ceva care vă face plăcere, vă va ajuta chiar să nu renunțați la dietă și să mergeți înainte.

 

7. Nu mânca noaptea

Dacă mănânci noaptea, e posibil să pierzi tot ceea ce ai reușit până atunci. Este extrem de dificil să nu rozi ceva gustos înainte de culcare, așa că asigură-te că mănânci porți de mărime normală pe timpul zilei.

Plănuiește fiecare masă în așa fel încât să mănânci ultima masă cu 3, 4 ore înainte de culcare, ca să nu-ți fie foame noaptea.

 

8. Fă dușuri reci

Dacă vrei să slăbești printr-o metodă care nu are legătură cu mâncarea, fă dușuri reci. Se pare că dușurile reci te ajută să pierzi din greutate pentru că îți obligă corpul să producă căldură.

DISTRIBUIȚI