Lucruri pe care femeile care au suferit prea mult le fac diferit

Viața nu este ușoară. Toate persoanele trebuie să treacă prin perioade de suferință, care le influențează personalitatea.

Dacă ai fost dezamăgit în dragoste în mod repetat, vei încerca să eviți situațiile similare. Aceste schimbări sunt atât de subtile, încât devin neobservate și nu suntem conștienți de ele.

Ce fac femeile care au suferit prea mult diferit?

1. Nu mai iau dragostea în serios

Prima ta dragoste nu este prima persoană pe care o iubești, ci prima care îți frânge inima. Odată ce ai încredere completă în cineva pe care îl iubești necondiționat și ești trădat, înveți că și dragostea este o lecție de viață.

Nu mai dorești și nu mai speri să se întâmple și nu mai cauți dragostea. Te gândești că se va întâmpla dacă este menit să se întâmple.

2. Se îndoiesc mai mult de cei din jurul lor

Atunci când ești rănit în dragoste, începi să dezvolți probleme de încredere. Femeile care au suferit prea mult sar mai ușor la concluzii și pun la îndoială intențiile celorlalți.

Ele se gândesc doar cum celelalte persoane le pot răni din nou, așa că ajung să se îndoiască de toate acțiunile lor.

3. Construiesc ziduri în jurul lor

Pentru a se proteja de dezamăgirile în dragoste, femeile construiesc ziduri în jurul lor și nu mai lasă pe oricine să treacă de aceste bariere.

Este foarte greu să coboare aceste ziduri, având în vedere că au fost trădate emoțional în trecut.

4. Acceptă tristețea ca o parte a vieții

După ce te ridici de fiecare dată când viața te dezamăgește, ești obosit și accepți faptul că fericirea este o iluzie. Femeile care au suferit au experimentat tristețea de prea multe ori și o poartă în sufletul lor.

 

5. Se concentrează pe propria persoană

Din cauza experiențelor anterioare prin care au trecut, aceste persoane învață pe propria piele că trebuie să aibă grijă de ele înainte de a-și dedica atenția și grija altcuiva.

Știu ce vor și nu se vor lăsa oprite de nimeni pentru a obține ceea ce și-au propus. Iubirea și grija de sine sunt pe primul loc pentru ele, așa cum ar trebui să fie pentru oricine.

 

6. Elimină oamenii toxici din viața lor

Au fost dezamăgite în mod repetat, iar acum știu cum să citească oamenii. Dacă te joci cu ele, te vor elimina din viața lor, fără a se gândi de două ori.

Preferă să nu aibă de-a face cu oamenii pe care îi consideră paraziți și care le fură energia și motivația. Preferă un cerc mic de prieteni adevărați.

Citeste si…

Trucuri pentru o memorie de invidiat

Memoria este un atribut foarte important al omului, de aceea trebuie sa ai grija de ea inca din tinerete, astfel incat sa functioneze in parametri normali pentru cat mai mult timp.

Mai mult, sunt numeroase studii care sustin ca o memorie cat mai activa si mai antrenata poate sa previna boala Alzheimer.

Modalitati de a-ti pastra mintea agera

• Alimentatia joaca un rol foarte important deoarece poate sa contribuie la mentinerea capacitatii de concentrare si la stimularea memoriei. De aceea, este indicat sa consumi cat mai multe fructe si legume cu frunze verzi, care contin antioxidanti si elemente nutritive.

• Sportul este si el esential pentru mentinerea starii de sanatate si, implicit, a memoriei. Exercitiile fizice au un rol important in imbunatatirea circulatiei sangelui, oxigenarea creierului si, prin urmare, acesta va functiona excelent.

In plus, prin miscare regulata iti poti diminua considerabil riscul de aparitie al bolilor cardiovasculare.

• Dormi cel putin opt ore pe noapte si, daca este posibil, culca-te inainte de ora 23.00. Nu uita: creativitatea si spontaneitatea sunt direct proportionale cu odihna!

• Mentine un echilibru in ceea ce priveste nivelul de stres. Chiar daca este greu, incearca sa-ti diminuezi nivelul de stres, cauta sa ai cel putin acasa activitati care sa-ti faca placere.

• Joaca-te in timpul liber. Astfel, jocuri precum sahul, scrabble, dezlegarea de rebusuri sau de integrame au rolul de a-ti antrena mintea. De asemenea, citeste cat mai multe carti din diferite domenii de activitate, care sa-ti aduca bucurie si sa-ti tina mintea ocupata.

• Asculta muzica! Muzica are un efect de linistire, dar si de revigorare a memoriei.

• Socializeaza cat de des poti. Iesi in parc sau vorbeste la telefon cu prietenii, discutand despre cat mai multe subiecte.

• Glucoza este unicul „aliment” pe care il consuma neuronii, acestia avand o influenta benefica asupra memoriei de lunga durata. De aceea, este important sa incerci sa mentii un nivel optim de glucoza in sange.

In acelasi timp, este recomandat sa nu exgerezi si sa iti monitorizezi nivelul glucozei, deoarece aceasta poate determina o glicemie peste limita normala, ceea ce poate conduce in timp la diabet zaharat.

• Poti lua suplimente cu vitamina B, intrucat ajuta la buna functionare a creierului sau iti poti furniza doza de vitamina B din alimente precum: ficat, galbenus de ou, drojdie de bere.

• Morcovii cresc capacitatea de memorare. Acelasi efect il au si nucile, asa ca le poti consuma fara griji.

• Poti consuma ciocolata neagra pentru a avea o memorie buna pentru cat mai mult timp. Acesta are rolul de a activa anumite sisteme ale creierului, responsabile cu pomparea dopaminei, un element chimic important. Aceste sisteme imbunatatesc capacitatea de memorare si mentin memoria in stare optima.

• Exercitii care sa-ti mentina memoria cat mai activa. Cu siguranta ai un nepot pe care sa-l ajuti la matematica sau care sa-ti solicite ajutorul, de exemplu la tabla inmultirii. In consecinta, operatiile matematice iti pot fi de real ajutor.

DISTRIBUIȚI