Dietă unică cu PORTOCALE și OUĂ! Poți pierde până la 14 kg în doar 2 săptămâni. Vezi mai jos rețeta…

Regimul pentru slăbit de cincisprezece zile pe baza de ouă este indicat persoanelor supraponderale, în special pentru acelea care suferă de probleme de absorbţie şi dermatologice.

Acest regim s-a dovedit a fi un minunat mijloc de a curată pielea dinspre interior către exterior, diminuand retenţia de grăsime şi conferind pielii un aspect sănătos. Este o cură foarte restrictivă, aşa cel mai indicat ar fi ai ambiţie şi multă răbdare.

Chiar şi cu regimurile alimentare stricte, se recomandă, de regulă, nu slăbeşti mai mult de o jumătate de kilogram pe zi, iar acest program te poate ajută slăbeşti chiar şi un kilogram pentru fiecare zi de regim.

Având în vedere regimul vizează în special reducerea drastică a cantităţii de zahăr consumată, este foarte bine vii în sprijinul curei cu un program de mişcare adecvat, şi anume mersul pe jos minim 30 de minute pe zi!

În perioada în care vei ţine acest regim, pe lângăzahăr, redu inclusiv cantitatea de sare pe care o consumi, întrucât excesul de sare duce la acumularea unui surplus de apă în corp. Înlocuieşte sarea obişnuită cu sarea de Himalaya întrucât această nu face rău organismului.

ATENŢIEDacă nu ai probleme cu greutatea, este mai bine nu ţii acest regim!

Luni

• MIC DEJUN: O portocală, o cafea sau un ceai fără zahăr.

PRÂNZ: O portocală, un ou fiert şi un iaurt.

CINĂ: Două roşii , două ouă fierte, o salată verde (cu frunze mai mici) şi 1 castravete.Le puteţi mânca separat sau puteţi va faceţi o salată din toate ingredientele.

Marţi

• MIC DEJUN: O portocală, o cafea sau un ceai fărăzahăr.

PRÂNZ: O portocală, un ou fiert, un iaurt, doi biscuiţi crocanţi.

CINĂ: 125 de grame de carne de vită la grătar, o roşie , o ceaşcă de ceai (după preferinţăfiecăruia – trebuie doar fie neîndulcit).

Miercuri

• MIC DEJUN: O portocală, o cafea sau un ceai fără zahăr.

PRÂNZ: O portocală, un ou fiert, un iaurt şi o salată.

CINĂ: 125 de grame de carne de vită la grătar, 1 portocală, o ceaşcă de ceai (după preferinţăfiecăruia – trebuie doar fie neîndulcit).

Joi

• MIC DEJUN: O portocală şi o cafea sau un ceai fără zahăr.

PRÂNZ: 125 de grame de brânză de vaci proaspătă degresată (sau mozzarella), o roşie, o felie de pâine crocantă.

CINĂ: 125 de grame de carne de vită, 2 roşii , un măr, o felie de pâine crocantă.

Vineri

• MIC DEJUN: O portocală şi o cafea sau un ceai fără zahăr.

PRÂNZ: 150 de grame de peste la cuptor (nu prăjit), o roşie, o felie de pâine crocantă.

CINĂ: 500 de grame de legume fierte (morcovi+cartofi+mazăre), un ou fiert, o roşie.

Mănâncă orice doreşti în week-end însă ai grijă nu faci excese Pe tot parcursul săptămânii este indicat consumi minim 2 litri de apă pe zi.

Odată ce ajungi la greutatea dorită, menţine rezultatele ţinând următorul regim în fiecare zi de luni:

MIC DEJUN: O limonadă fără zahăr (poţi folosi miere pentru a o îndulci).

PRÂNZ: Un ou fiert, o felie de pâine crocantă şi o roşie dacă îţi este foarte foame, poţi mânca şi un măr).

CINĂ: O felie de pâine crocantă şi o roşie (poţi mânca şi un ou fiert, dacă nu mai poţi de foame).

Sfaturi utile:

Poţi folosi sare de Himalaya pentru a face carnea sau legumele fierte mai savuroase.

• Nu consumă alcool.

Poţi consumă alimente calde sau reci, dar este foarte important respecţi programul descris.

După trei zile vei pierde 2,5 până la 5 kg.

După 5 zile poţi lua o pauză de 2 zile de la regim, dar nu faci excese. După două zile, reîncepe cură, pe care trebuie o respecţi până la încheierea perioadei de 15 zile.

• Cu acest regim alimentar de cincisprezece zile poţi da jos până la 14 kilograme pe care nu rişti le pui la loc odată ce vei reveni la un regim normal. fii sigur de acest lucru, continuă ţii regimul conceput pentru zilele de luni.

 

Sursa: secretele.com

Scrie un comentariu