Dacă mănânci ghimbir în fiecare zi pentru o lună, uite ce schimbări vei observa în sănătatea ta

Dacă mănânci ghimbir în fiecare zi pentru o lună, uite ce schimbări vei observa în sănătatea ta

Ghimbirul este unul dintre cele mai benefice condimente și a fost folosit în medicina alternativă de secole.

Acesta vă poate ajuta cu o serie de afecțiuni medicale, motiv pentru care ar trebui să începeți să consumați imediat.

Dacă aveți vreo îndoială cu privire la proprietățile sale, suntem aici pentru a le clarifica și a vă convinge că ar trebui să le includeți în dieta dvs. începând de mâine.

Consumul de ghimbir în fiecare zi timp de o lună poate aduce multe schimbări pozitive și veți fi surprins de cât de mult va veți simți mai bine.

Iată ce se va întâmpla cu corpul dvs. dacă începeți să mâncați ghimbir în fiecare zi timp de o lună:

Nu ați crede câți oameni se plâng de indigestie cronică, a devenit o problemă foarte frecventă în întreaga lume, provocând o mare durere și disconfort.

Dar ghimbirul vă poate ajuta cu această afecțiune, îmbunătățiți digestia și stimulați mișcarea intestinului.

Nivelul reglementat al zahărului din sânge și riscul redus al bolilor de inimă

Ghimbirul are capacitatea de a regla nivelul zahărului din sânge, reduce riscul și chiar împiedică diabetul de tip 2 și prevenirea bolilor de inimă.

Fara dureri musculare

Conform unui număr de studii, ghimbirul este foarte eficient în ameliorarea durerii musculare.

Scăderea nivelului de colesterol

Consumul regulat poate duce la scăderea nivelului de colesterol.

O rezistență mai mare la infecții

Ingredientul său activ, gingerol, reduce riscul de infecții și le tratează efectiv, deoarece protejează organismul de viruși și bacterii și vă ajută să eliminați infecțiile respiratorii.

Adio durere menstruala

Ghimbirul este foarte eficient împotriva durerii menstruale, așa că este recomandat să îl folosiți ori de câte ori aveti dureri in acea perioada.

În loc de a ajunge la pastile încercați ghimbir pulbere în primele câteva zile ale perioadei.

Anti-greață

Puteți trata eficient greața, boala de dimineață, boala de mișcare și greața din cauza chemotei dacă luați zilnic 1 – 1,5 grame de ghimbir.

Reducerea riscului de cancer

Unul dintre cele mai puternice ingrediente, 6-Gingerol, a fost plăcut pentru prevenirea cancerului și mulți doctori îl recomandă ca supliment în timpul tratamentului pentru cancer.

Cum faci să nu mănânci după celebra oră 18. Nicoleta Luciu îți spune secretul

Cu siguranță ați auzit teoria conform căreia dacă nu mănânci după ora 6 seara (ora 18) slăbești sau reușești să ții în frâu cura de slăbire.

Cum faci să nu mănânci după ora 18?

Nu toată lumea știe cum să facă să se abțină să mănânce seara, mai ales după o zi stresantă la muncă.

Nicoleta Luciu a găsit rețeta pentru acest obicei despre care se spune că funcționează în mai toate dietele.

„Cum calculezi ora dupa care nu mai trebuie sa mananci?

Simplu: in functie de ora la care te bagi in pat si dormi. Trebuie sa treaca minimum TREI ORE de la ultima masa si pana la ora la care incetezi orice activitate pe ziua respectiva.

Asadar, ora 6 e corecta doar in cazul in care adormi la ora 9:00 seara.

Pentru pasarile de noapte care se culca la ore mai tarzii, cum ar fi 12:00, e aberant sa nu mai manance incepand cu ora 6:00.

SASE ore fara nicio gustare inseamna infometare. Asadar, nu, mancatul seara nu inseamna neaparat sa nu mai mananci dupa 6:00.

CUM facem sa nu mai mancam seara?

Eu una apelez de multi ani la un truc care functioneaza ca la carte. Recunosc ca mi se face foame in ultimele ore inainte de somn.

E normal, suntem relaxate, stam in pat, ne uitam la TV… ne vine sa rontaim. Ei bine, solutia e sa ne umplem stomacul cu lichid.

ATENTIE, recomand asta doar SEARA, nu si in timpul zilei. Ideal e sa fi mancat sanatos si corect peste zi, atatea mese cate trebuie, astfel incat sa rezistam seara doar cu lichide.

Ce fel de lichide sa bem seara?

Atentie, nu e ok sa bei orice fel de lichid. Adica nu, un pahar de suc din comert nu te va ajuta prea mult. Dimpotriva.

Indulcitorii artificiali, zaharul si alte minunatii care se gasesc prin sucuri nu fac decat sa ne ingrase si sa ne acutizeze senzatia de foame. Iata ce la ce variante apelez eu:

1. SUC NATURAL (preparat de mine) din fructele pe care le am in casa: mere, portocale, kiwi… un pahar mare, baut incet, pe indelete.

2.CEAI DIN PLANTE (fara zahar) sau APA CU LAMAIE – cel mai indicat!”, scrie Nicoleta Luciu pe blogul personal.

Dieta-rapidă concepută de medici cardiologi americani. Slăbești 10 kg în două săptămâni

Kilogramele în plus sunt inamicul oricărei femei. Nu există femeie care să nu se lupte pentru a-și atinge greutatea ideală.

Potrivit medguru.ie, dieta a fost creată de cardiologii americani, ai căror pacienţi aveau nevoie să slăbească mult într-un timp scurt.

Dat fiind faptul că în doar 14 zile se putea slăbi atât de mult, regimul şi-a câştigat popularitatea printre starurile de

la Hollywood şi imediat printre oamenii din întreaga lume. Rețeta trebuie preparată seara, iar supa trebuie consumată pe tot parcursul zilei următoare!

Iată dieta-fulger concepută de medici

Este vorba de dieta cu supă. Iată cum se prepară:

Ai nevoie de:

– 6 cepe mari

– o legătură de tulpini de ţelină

– jumătate de varză medie

– un ardei gras mare

– o cutie de roşii conservate

Preparare:

Tăiaţi legumele şi puneţi-le în oală. Adăugaţi suficientă apă pentru a le acoperi. Fierbeţi la foc mare timp de 10 minute,

apoi lăsaţi flacăra la mic până când legumele sunt moi. Puteţi adăuga condimente după gust (sare, piper).

Fructul care arde grăsimea de pe burtă. Cum trebuie să îl prepari pentru a fi eficient

Dacă vrei să scapi de grăsimea de pe burtă, poți încerca să consumi avocado. Iată cum trebuie să îl prepari astfel încât să te ajute să scapi de această problemă.

Fructul care arde grăsimea de pe burtă. Cum trebuie să îl prepari pentru a fi eficient

Avocado conține grăsimi sănătoase care te ajută să scapi de grăsimea de pe burtă. După ce îl vei consuma, vei avea senzația de sațietate.

Mai mult decât atât, corpul tău va lua energia necesară din acest fruct și, astfel, va arde grăsimea abdominală.

În avocado se găsește și un aminoacid numit L-carnitină. Acesta transformă grăsimea în energie.

De aceea este bine să fie consumat înaintea unui antrenament. De asemenea, în avocado există magneziu, potasiu și vitamine din grupul B.

Acestea împiedică retenția apei și au rolul de a îmbunătăți metabolismul. Iată cum se poate consuma avocado.

Rețete cu avocado

1. Salată cu avocado și grepfruit

Ingrediente:

– un avocado

– un grepfruit

– puțină salată verde

– câteva nuci

– 2-3 linguri de iaurt

– sare după gust

– piper după gust

Curăță avocado și grepfruit-ul, apoi taie-le cubulețe. După aceea taie salata. Amestecă ingredientele. Adaugă nucile, apoi sarea, piperul și, la final, iaurtul.

2. Supă de avocado

Ingrediente:

– 2 bucăți de avocado

– 2 căni de supă de pui

– sucul unei lămâi

– 1 cană de iaurt

– sare după gust

– piper după gust

Supa se face foarte ușor. Se pun ingredientele în blender și se amestecă până se va obține o pastă.

3. Sos guacamole

Ingrediente:

– 2 bucăți de avocado

– 1 roșie

– 1 linguriță de iaurt

– zeama unei lămâi

– 2 căței de usturoi (dacă dotiți)

– 1 linguriță de sare

– 1/2 de linguriță de piper

Miezul celor două bucăți de avocado se paseaza. Se taie roșiile cubulețe, după care se vor amesteca cu pasta de avocado.

Apoi se pun și celelalte ingrediente și se amestecă până se formează o pastă. Acest sos se poate folosi ca garnitură sau ca aperitiv.

 

DISTRIBUIȚI