Cele mai eficiente exerciţii „în circuit” care te scapă de kilogramele acumulate de sărbători

Exerciţiile în circuit sunt cele mai eficiente, spun antrenorii personali

Cele câteva kilograme în plus acumulate după excesele alimentare de la sărbători pot fi „topite“ foarte uşor, chiar şi acasă, dacă apelaţi la exerciţii cu propria greutate. Alături de specialişti vă propunem 8 exerciţii uşoare, pe care le puteţi realiza acasă, cu rezultate imediate.

Mesele de Crăciun şi Revelion au reprezentat o adevărată ameninţare pentru silueta celor mai mulţi dintre gurmanzi. Aşa se face că, după sărbători, sălile sunt pline ochi de persoane care vor să scape de kilogramele în plus.    Dacă nu aveţi timp de mers la sală, puteţi să scăpaţi de kilogramele în plus chiar şi acasă, cu ajutorul unor exerciţii care folosesc propria greutate.

„Pentru a scăpa de kilogramele în plus acumulate de sărbători avem nevoie de exerciţii de tip aerob, cu intensitate moderată. Cele mai eficiente sunt exerciţiile legate între ele, sub formă de circuit. Cele mai simple exerciţii pe care le poţi executa singur acasă sunt cele cu propria greutate”, explică antrenorul Duţu Dradici.

Alături de acesta am realizat o listă cu 8 cele mai eficiente exerciţii, cu rezultate imediate, pe care le puteţi realiza acasă:

1. Coreene – stai cu picioarele depărtate, sari cu mâinile în plan vertical, coboară în flotare, după care ridică-te şi repetă exerciţiul.

2. Jumping jacks – stai drept, cu picioarele apropiate şi braţele pe lângă corp. Încordând abdomenul şi muşchii gluteali, sari uşor, depărtând picioarele în aer şi, simultan, ridicând braţele deasupra capului, aducând palmele aproape una de cealaltă. Aterizează uşor, pentru a nu pune presiune mare asupra genunchilor.

3. Mountain climber- Poziţia iniţială este cea de flotare, cu spatele drept, după care se aduce câte un picior pe rând, la nivelul pieptului. Este un foarte bun exerciţiu pentru muşchii abdomentului.

4. Bricege – Un alt exerciţiu foarte eficient pentru muşchii abdominali este acesta. Exerciţiile bricege presupun ridicarea concomitentă a picioarelor şi trunchiului, care se întâlnesc la mijlocul corpului.

5. Genuflexiuni cu o uşoară desprindere de pe sol pe extensie

6. Fandare înapoi, pentru coapse şi fesieri

7. Ridicări de picioare din culcat pe spate – acest exerciţiu lucrează abdomenul inferior.

8. Flotări din sprijin pe genunchi.

Sursa: adevarul.ro


Scrie un comentariu