Ce se intampla in corpul tau la 4 ore dupa ce ai mancat o mana de nuci. Raspunsul medicilor este impresionant

Ce se intampla in corpul tau la 4 ore dupa ce ai mancat o mana de nuci. Raspunsul medicilor este impresionant

Intr-un studiu din 2014, Dr. Penny Kris Etherton a explicat faptul ca simpla consumare a unui pumn de nuci sau a unei cantitati mici de ulei de nuca de patru ori pe saptamana

poate reduce riscul de boli cardiace cu pana la 30%. O frecventa si mai mare de consum reduce aceste riscuri chiar cu 40%!

Studiul a constatat o reducere „semnificativa” a colesterolului rau si o imbunatatire clara a flexibilitatii vaselor sanguine.

Aceste proprietati asigura o mai buna circulatie a sangelui chiar si la numai patru ore dupa consumul de nuci decojite sau ulei de nuca.

Studiul sugereaza ca un consum regulat de nuci ar oferi protectie pe termen lung impotriva bolilor cardiovasculare, noteaza secretele.

Cercetatorii au administrat patru tratamente diferite unui numar de 15 participanti cu colesterol ridicat.

Primul tratament a constat in doi pumni de nuci decojite (85 g), cel de-al doilea in 6 grame de pielite de nuci,

cel de-al treilea in 34 g de miez de nuca degresat, iar ultimul in trei linguri (51 g) de ulei de nuca.

1 pumn = 7 nuci intregi sau 14 jumatati de nuca

Cercetatorii au monitorizat raspunsurile fiziologice ale subiectilor la intervale de 30 de minute, o ora, doua ore, patru ore si sase ore.

Potrivit rezultatelor, chiar si o priza unica de ulei de nuci, continut in mod natural si de miezul de nuca, a imbunatatit vizibil functionarea vaselor sanguine la patru ore dupaconsum.

Cu alte cuvinte, consumul zilnic a numai doi pumni de nuci ar putea oferi protectie pe termen lung impotriva bolilor grave de inima.

Se speculeaza ca pielitele miezului de nuca ar contine cea mai mare cantitate de antioxidanti, adica intr-o proportie mai mare chiar si decat miezul de nuca in sine.

Nucile sunt bogate in nutrienti si contin substante sanatoase precum: acizi grasi Omega-3 si Omega-6, mangan, cupru, zinc, fosfor, magneziu, fier, tanin, vitamina B6 etc.

Beneficiile de sanatate ale ananasului

Ananasul este un fruct tropical bogat in vitamine, enzime si antioxidanti. Acesta poate ajuta la stimularea sistemului imunitar,

consolidarea sistemului osos, precum si in caz de indigestie. De asemenea, in ciuda gustului dulce, ananasul are un continut scazut de calorii.

Ananasul este un membru al familiei bromeliaceae si una dintre putinele bromelii care produc fructe comestibile, potrivit departamentului de biologie de la Union Country College.

Avantajele nutritionale ale ananasului sunt la fel de fascinante ca si anatomia lor. “Ananasul contine cantitati mari de vitamina C si mangan”. Pe langa asta, ananasul mai

contine de asemenea cantitati mari de tiamina, o vitamina B care este implicata in productia de energie in organism.

Beneficii de sanatate

Oase puternice

Acest fruct contine aproximativ 75% din doza zilnica de mangan, care este esential pentru dezvoltarea oaselor si tesuturilor conjunctive puternice.

Un studiu din 1994 a sugerat ca manganul, impreuna cu alte minerale, poate fi util in prevenirea osteoporozei la femeile aflate in post-menopauza.

 

Ochi sanatosi

Ananasul poate ajuta la reducerea riscului de degenerescenta maculara, o boala care afecteaza ochii o data cu inaintarea in varsta.

 

Digestie

Ca multe alte fructe si legume, ananasul contine fibre vegetale, ceea ce este esential pentru mentinerea sanatatii intestinelor.

Dar, spre deosebire de multe alte fructe si legume, ananasul contine cantitati semnificative de bromelaina, o enzima care descompune proteinele, ajutand astfel digestia.

DISTRIBUIȚI