Anunț pentru toți cei care își fac cumpărăturile la Carrefour

Carrefour e unul din cele mai importante nume in topul hipermaketurilor preferate de romani.

Tocmai de aceea, Carrefour a lansat prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România, Gurmandio.

Aplicația oferă, între altele, livrare gratuită și mai multe metode de plată (cash, card, tichete de masă).

”Este prima aplicaţie mobilă prin care utilizatorii din cele mai mari oraşe ale Moldovei, precum Iaşi, Suceava, Botoşani,

Piatra-Neamţ şi Galaţi, alături de cei din Târgu Jiu, îşi pot comanda, simplu şi rapid, preparatele preferate.

În prezent, în aplicaţie, este listată zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour din aceste oraşe”, reiese din datele companiei.

Aplicaţia Gurmandio este disponibilă în App Store şi Google Play, dar şi pe website-ul propriu.

În România, grupul Carrefour oferă are o reţea de 318 magazine în ţară,  hipermarketuri şi supermarketuri, cât şi un magazin de comerţ online.

La nivel local, avalanşa de magazine deschise de către marile companii din retailul alimentar,

în ultimii ani, a plasat România între ţările cu cea mai rapidă dezvoltare din regiune. Iar previziunile iau în calcul acelaşi ritm şi pentru următorii ani.

Practic, au fost create mii de locuri de muncă în sute de mii de metri pătraţi de spaţii comerciale, după ce s-au investit miliarde de euro. Kaufland, Auchan, Mega Image, Penny,

Lidl sau Carrefour se află printre retailerii cu cea mai rapidă dezvoltare pe segmentul alimentar.

Iar mulţi dintre aceştia şi-au dezvoltat reţele chiar şi în oraşele mici unde nivelul chiriilor este mai scăzut.

Carrefour dă o lovitură FĂRĂ PRECEDENT! Ce a făcut GIGANTUL

Unul dintre cei mai mari jucători din Europa, gigantul francez Carrefour, dă o lovitură fără precedent pe piața locală. Acesta a reușit un lucru în premieră.

Lanțul de magazine a stabilit un nou record. Vânzările Carrefour au crescut, în România, cu peste 18% în 2017, până la valoarea record de 1,78 miliarde de euro, notează Profit.ro

Recent, francezii au finalizat remodelarea supermarketurilor Billa, cumpărate de la grupul Rewe,ajungând la o rețea de 323 de magazine pe piața românescă.

Carrefour a avut vânzări de 1,781 miliarde de euro în 2017, în urcare cu aproape 18,7% de la 1,501 miliarde de euro în anul anterior.

Ritmul de creștere s-a temperat de la 23,5% în 2016, însă piața românească s-a apropiat puternic de cea poloneză, unde retailerul francez a obținut vânzări de 1,785 miliarde de euro, scrie sursa citată.

Diferența dintre cele două piețe s-a redus de la circa 150 milioane de euro în 2016 la 4 milioane de euro, România fiind pe cale să depășească Polonia pentru prima dată după valoarea vânzărilor.

Anunț despre CARREFOUR!

Amazon ar putea cumpăra Carrefour, scrie presa franceză, și cu această decizie s-ar clasa pe primul loc în retailul European.

Carrefour este foarte ieftin pentru Amazon, fiind prins pe picior greșit, cu o valoare de piață la jumătate comparative cu anul 2015 și cu acționari foarte nemulțumiți.

13 miliarde de euro a ajuns capitalizarea francezilor, deci cam cât a dat Amazon și pe Whole Food,

doar că acum înțelegerea este mult mai bună având în vedere că cei de la Carrefour au de 25 de ori mai multe magazine (12.000 de supermarketuri în 30 de țări).

Cu Whole Foods există acoperire americană, prin Carrefour, ar avea una mondială, potrivit Digi24.ro.

DISTRIBUIȚI