6 lucruri importante pe care să le faci/eviţi în timpul sarcinii

Schimbările prin care organismul femeilor trece în timpul sarcinii sunt un lucru obişnuit, dar diferă de la o femeie la alta. Disconfortul este resimţit atunci când stau, când merg, ba chiar şi în momentele chinuitoare în care tot ceea ce îşi doresc este să doarmă.

Nicio noapte nu se aseamănă cu alta, nicio poziţie nu este suficient de confortabilă. Pe măsură ce se apropie sorocul şi burtica prinde proporţii, femeile respira cu dificultate pe durata nopţii, au probleme cu urinatul excesiv şi simt dureri groaznice de spate.

Iată că există şi soluţii de care să ţină cont cele care îşi doresc foarte tare copilaşi, sau chiar experimentează aceste transformări neplăcute:

  1. Cea mai bună poziţie de somn din timpul nopţii este cu corpul aşezat pe partea stângă.

  2. Spune “nu” dormitului pe abdomen sau pe spate.

  3. Investeşte în câteva perne speciale. Sunt croite astfel încât să te ajute să te relaxezi şi să ai un somn odihnitor.

  4. Evită să bei apă cu două ore înaintea somnului.

  5.  Poartă haine lejere, care să nu te facă să te simţi încorsetata.

  6. Uită de grijile cotidiene. Odihneşte-te!

Sfaturile acestea te vor ajuta pe tot parcursul sarcinii, aşa că poţi să le transmiţi mai departe, mămicilor în devenire sau femeilor preocupate de aspectele mai puţin plăcute ale aducerii pe lume a unui copil.

Scrie un comentariu