4 MOTIVE ca să nu sari NICIODATĂ peste micul dejun! Tu știai aceste lucruri?

Dacă vrei să slăbeşti şi sari peste micul dejun trebuie să fii conştientă de faptul că faci cea mai mare greşeală. Atât silueta cât şi sănătatea ta vor avea de suferit în timp dacă nu te mobilizezi să mănânci în fiecare dimineaţă.

Află ce beneficii aduce micul dejun!

Iar te-ai trezit târziu şi ai fost nevoită să pleci în grabă de acasă, fără să iei micul dejun? Asigură-te că nu se întâmplă foarte des acest lucru, iar în cazurile de forţă majoră nimic nu te împiedică să îţi cumperi în drum către şcoală sau serviciu câteva fructe sau să-ţi pui în poşetă un pumn de migdale/nuci.

Iată care sunt cele mai importante motive care ar trebui să te determine să nu sari peste micul dejun niciodată:

1. Micul dejun te ajută să slăbeşti:

Potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Minnesota demonstrează că adolescenţii care nu obişnuiesc să sară peste micul dejun urmează o dietă mai sănătoasă şi sunt mai activi în timpul adolescenţei. După trecerea anilor s-a observat că aceştia îşi pastrează o greutate normală, iar indicele de masă corporală (IMC) este mai mic faţă de adolescenţii care nu mănâncă la micul dejun.

2. Micul dejun îţi dă energie:

Dacă îi asiguri organismului nutrienţii de care are nevoie, cu siguranţă îţi vei începe ziua cu mai multă energie. Bineînţeles că această cantitate de energie depinde doar de alimentele pe care i le furnizezi organismului, de aceea trebuie să optezi pentru alimente integrale, neprocesate sau conservate. Încearcă să alegi fructe, legume, verdeţuri, nuci, seminţe în stare crudă pe lângă alte ingrediente pe care le preferi la micul dejun.

 

3. Micul dejun te împiedică să mănânci exagerat la masa de prânz sau cină:

Nici nu cred că ai nevoie de studii ca să-ţi dai seama că dacă sari peste micul dejun îţi este foame cu mult înainte de ora prânzului şi vei fi tentată să mănânci mult mai mult decât de obicei. În plus, senzaţia de foame se intensifică dacă aştepţi până la ora prânzului şi odată cu ea cresc şi poftele tale pentru alimente grase.

4. Micul dejun te binedispune şi te scapă de stările de nervozitate:

Persoanele care obişnuiesc să mănânce la micul dejun sunt mai binedispuse şi au mai mult chef de viaţă spre deosebire de cele care sar peste această masă. De asemenea, se pare că persoanele care nu obişnuiesc să mănânce la micul dejun sunt mult mai predispuse stărilor de irascibilitate.

DACA TI-A PLACUT ACEST ARTICOL IL POTI DISTRIBUI

sursa: sanatatea.ro

Scrie un comentariu